Friday, November 13, 2009

why??

yesterday was Friday the 13th.. yep! i was very very unlucky. CURSE YOU! i've got no one to trust now! -.- and im like being left out by my friends, especially him -_- piskot ka buanga ka. hahaixt. i hope i'll expect something to happen on Monday, which is much better. haizzzzzz. i hate my life..
i wanna die now!! -_- and i wish i could even transfer schools when i go to highschool..
i wanna DIE!DIE!DIE!
i HATE "D"!! =_=
why do u easily get mad if i don't let you exchange places with me?
why??
because "A" is in my front, huh?
tuo ka'g isog ka buanga ka??
ikaw pd "E"?
mano si "A" na man imuang pili.on kaysa nako?
unsa man diay ang problema nako?
ani nalang ko kapunay ni "N" kay mura'g wala na man mo'y paki nako.
kapunay nlng ing.ana..
mano naa man gd si "A" sa atuang grupo..
siya ra jd naka cause na dili na ta kaayo close.
piscot..


si E nag apil2x na pd ninyo, na OA kaayo.
shet.
grabeh na pd mo oi.
labon ra ba ug ako, kapunay nlng mang libre, kapunay magka problema, kapunay naa'y buhaton.
unya ag kamo?
wala'y buhaton! saman na?
tuo mo ani ko mo skwela sa HNU inig HS?
di oi!
adto na ko sa TAS.
and i think final na jd na nga decision nako.
kung ing.ani nlng mo kapunay, mo balhin nlng jd ko kay kapunay na ko ninyo biyaan.
ag ako kapunay naa para ninyo.
aha man ang 7 dorks sauna?
na wala na!
kay na OA na sila!
=_=
f***!!

2 comments:

  1. ahaha...
    i just checked your fb, and saw this...
    didn't know you had blogger...

    haha "pisot ka buanga ka!"
    pfft....

    ReplyDelete